آلمان بزرگترین شریک تجاری(انرژی تجدید پذیر) در ایران
نوشته شده توسط : آرا نیرو

 

شرکتی در کشور آلمان که در زمینه توسعه نیروگاه خورشیدی SOLARWATT GmbH فعالیت می کند، یکی از پیشگامان صنعت انرژی خورشیدی است، طرح‌هایی برای راه‌اندازی پروژه‌ هایی در ایران مانند ساخت یک نیروگاه برق خورشیدی ۳۰ مگاواتی ارائه داده است که ادعا می کند قصد کمک به پیشرفت اقتصاد دارد.

فاضل موسوی، در سخنرانی خود اظهار داشت که این شرکت درخواست مجوز ساخت این نیروگاه را به عنوان بخشی از طرح ‌های دولت آلمان برای ترویج صنعت انرژی خورشیدی در ایران را دارد.

با اعمال تحریم ‌های اقتصادی علیه ایران تحت برنامه جامع اقدام جمعی صورت گرفته که شرکت‌های انرژی خورشیدی آلمان مشتاق هستند تا بیشترین سود در بازار ایران را به دست آورند.

در چند ماه پیش شرکت که در صنعت انرژی خورشیدی از برلین با نتایج و بررسی و آنالیز این عمل اعلام کرد که کشور آلمان با احداث این نیروگاه در کشور ایران صاحب امتیاز بزرگی در بازار خورشیدی خواهد شد.

بر اساس یک گزارش ۱۳۴ صفحه‌ای از سوی دفتر وزارت خارجه آلمان، ایران ۲۰ سال توافق نامه خرید برق از کشور آلمان را دوباره امضا کرده ‌است، که این نیروگاه از هر کیلووات در ساعت با نرخی “بسیار سودآور” بین ۱۷ تا ۳۰ یورو (۳۳ دلار) از هر کیلووات در ساعت دریافت می‌کند.

بلومبرگ، به نقل از امور وزارت خارجه آلمان گفته ‌است که، کسب درآمد ها با افزایش ۲۷ درصد به ۲.۷ میلیارد یورو در سال ۲۰۱۴ شروع شده ‌است.
آلمان بزرگترین شریک تجاری اروپا در ایران است.

مجله ای گزارش داد که آلمان شروع به همکاری نزدیکی با ایران برای توسعه استراتژی ‌های انرژی تجدیدپذیر بر اساس موفقیت‌ هاو شکست ‌های سیاست گذاران خود کرده‌ است.

 

 

آلمان بزرگترین شریک تجاری(انرژی تجدید پذیر) در ایران





:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: